خیلی قشنگ و غمگینه

دیدگاه ها (۰)

یدونه؟

من::

قربونششششش برممممم اینه خیلیییییی خوشگل و کیوتهههههه البته ب...

مخاطب؟شاید

خیلی غمگینه🥺🥺🥺

دارم سریال رو نگاه میکنم 🥲خیلی غمگینه💔گل برفی🥲

خیلی خیلی غمگینه خداا😭😭من اگه از اون یه نفر جدا شم🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط