خداییش این خیلی حق بود 😂🤲

خداییش این خیلی حق بود 😂🤲
دیدگاه ها (۴)

وای بهنیا چقدر خوشکله

کفشش جر خورده 😂🥲

چه پرو هم هست میگه آره 😂🥲

واییبچه ها اعتراف میکنم اینو از سروش اصکی رفتم 😂

ولی خداییش قبول دارید یوری و این یوپ خیلی شبیه همن؟#هوانگ_ای...

آهنگش خیلی قشنگه خداییش

کیا میدونن این اهنگ مورد علاقه کیه؟🫠🤕خداییش خیلی گناه داشت ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط