ااگه زیاد دعوا میکنید و فحش و حرف برای گفتن کم دارید از ز

ااگه زیاد دعوا میکنید و فحش و حرف برای گفتن کم دارید از زبون کره ای هم استفاده کنید😁😅😜
دیدگاه ها (۰)

لایک یادتون نره

درخواستی

💔💔🥀🥀

کدومش؟؟ 🙂😁

روز بیست و خورده ای

آموزش زبان کره‌ای 🇰🇷

اینم اعتراض تحلیل گر صدا سیما ⭕️‌طبق شروط رهبری که اصلاً قر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط