مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

اینا همه رو بلدما

اینا همه رو بلدما
ول چر موقه دعوا یادم میره
تا دعوا تموم میشه
کلی چیزایی ک باید میگفتمو نگفتم یادم میا
دیدگاه ها (۳۹)

ب همی چرتی:)

مود من همیشه:)

وضعیت بیشتر ما ها:)

ادمین هنرمندتون..بلخره اومدم با کلی طراحی

رمان فصل. دوم جواهر بخش ای اینو تو. یه. کانال گذاشتن

وای نه

َ:.این رو یادتونه؟دهباشی میگفت مذاکرات بهونسمذاکرات یه پوششی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط