ما از گرما میشلیم عرق سوز چیه

😂😂🤣🤣😂😂🤣🤣
دیدگاه ها (۲۴)

بفرس براش!!

👌👌👌👌👌👌👌👌👌

از جاده قزوین رد کن بزن برو رشت

دقیقااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!

پناه میبرم از شر آفتاب تابستان به سوز زمستان!! ...من گرما دو...

بلای خانمان سوز مخصوصا برای زوج هایی که تازه ازدواج کردن مید...

بساز و سوز چ.صلینک:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط