تموم شد دیگه

تموم شد دیگه
دیدگاه ها (۲۳)

اره...من شبیه اضافیم.....

ولی اون نمیخواد بفهمه..

🙃🙃

بعدشم میاد میگه چقدر سردی و چرا بهم اهمیت نمیدیصیکتو بزن باب...

(:

تموم دیگه تموم... #محسن_چاوشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط