خستم دارم نابود میشم هیچی داخل زندگی دیگه حس نداره هنچی ب

خستم دارم نابود میشم هیچی داخل زندگی دیگه حس نداره هنچی بی حس شد من‌چیزی رو دیگه نمیتونم حس کنم حس شادی از بین رفته فقط غم استرس و نفرت مونده داخل دلم ی آشوب طولانی میخام با کسی حرف بزنم ولی کسی نیست که باهاش حرف بزنم از درون دارم نابود میشم :)
دیدگاه ها (۲)

دلم میخاد :)

وقتت خواب عزیزم :) شب بخیر بچه ها

المپیک عجب چیزی 🫣😔

کی این خانم کیوت میشناسه؟

به خدا قسم دلم میخواد بمیرم حال روحی و روانیم داغونه. من درک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط