توهم اینکه اینگونه نظاره گرم هستی زیبا بود ولی با ید حواس

توهم اینکه اینگونه نظاره گرم هستی زیبا بود ولی با ید حواسم میبود نگاهت نظار او بود💔
دیدگاه ها (۱)

حق بود

خوشبخت شید @minsung-girl ❤ https://wisgoon.com/h.kook.hun

دوستِ عزیز منهر کجا هستینورِ حق یار تو باددر قلبتآرامش جاری ...

مینویسم از تو ...♥️از وجودت از نگاهت از چشمانت .مینویسم از ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط