کاش ی خواب بود همه دردامون..

ب امید روزهای خوب،،
دیدگاه ها (۲۱۸)

اینههمه درد. بخدا انصاف نیست..

حیف..

نگم از بغض شبام

مث قرص ماهی..

موزیک =دپ غمحال دلمون =غم ب امید روز خوب 🖤🪬🖤

به امید روزهای بهتر🌻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط