بچه ها من تا چند ماه به خاطر قطع کردن نت نیستم هر وقت نت

بچه ها من تا چند ماه به خاطر قطع کردن نت نیستم هر وقت نت خریدم دوباره پست میزارم براتون بای 😊😊
دیدگاه ها (۰)

من برگشتممممممم🤗🤗

دارای اسپول 🚫🚫🚫🚫🚫🚫

مهم

بچه ها ببخشید دیر میزارم هم وقت ندارم هم نت

ببخشید بچه من یجایی هستم نت ها فعلا مختل هس بس پستام کم میشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط