یکیو دارم ک هیچ کسی ندارع نه ب کسی نمیدمش🤍

یکیو دارم ک هیچ کسی ندارع نه ب کسی نمیدمش🤍
دیدگاه ها (۰)

از بچگی سیاه و کبود شدیم🖤😥

میخوام یه شعبده بازشم🎩🪄ولی غیب شدم دیگ ظاهر نشم👣

🥹🫠

ی دکمه فالو کردن کاری ندارع گلم نیاز به حمایت دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط