من خیلی وقت بود متوجهش بودم اما انکارش کردم چون از تنهایی

من خیلی وقت بود متوجهش بودم اما انکارش کردم چون از تنهایی میترسیدم:).............
دیدگاه ها (۰)

تمامی دینم.......

برای تو اون مهم تر بود..........

راستش هیچ چیز مثل خیالاتم نیست.........

اینجا........

خیلی هاتون ممکنه متوجهش نشید:)🫡🪄

خیلی وقت بود نیومده بودم ویسگون👍امیدوارم حالتون خوب باشه🌘⭐

خیلی وقت بود پست نذاشته بودم🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط