جایی بمانید

جایی بمانید
که قلب شما لبخند میزند
دیدگاه ها (۰)

حس خوب 😍سلام روزتون بخیر

دل آدم چه گرم می شود گاهی ساده به یک دلخوشی کوچک، به یک احوا...

چه قشنگ گفته صائب تبریزیخود را چو یافتی همه عالم از آنِ توست...

داغتان داغی است که آتش میزند قلب مرا...

و تنها جایی که حرف قلب و مغزم یکی است

.جایی بمون که قلبت لبخند میزنه..!.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط