نه نمی خواهم

خیلی زوده 😭😭😭
دیدگاه ها (۳۲)

حق

🤣🤣

واقعا واقعا هیج کسو ندارم دوسم داشته باشه

۷۰۰ مون مبارک ممنون از همتون که توی همه شرایط کنارم بودید حم...

میدونم خیلی زوده ولی هیچی دیگه نداشتم بزارم°~°

آرام نمی گیرم انجام نمی خواهم تا آخر عمر دلآغاز تو خواهم بود...

خیلی وقت میشه همو ندیدیم جوجه ها چطورید؟ بگم سلام یا زوده؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط