کپشن

من هنوز که هنوزه یه روژ لب بالم لب و کرم دست و صورت دارم لایک فالو کنید
دیدگاه ها (۰)

وایی فقط بچه ی نیمار

بوس دوستون دارم لایک یادت نره خوشگله

فروغ✨سوال پست: رژ لب یا بالم لب؟ خودم: هردو🎀لایک، کامنت، فال...

پست امروز like jennie

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط