عه کراشم:)

عه کراشم:)
دیدگاه ها (۰)

من وقتی کراشامو میبینم:

عه منو میگه:)

جدیدا فازم وارد انیمه شده...

حتما باید کراشام هم تایپ دوستم باشن؟؟؟؟؟؟

عه وا اسمشو یادم رفتتت💔مثل دکتر استون رو نصف شخصیت های شبدر ...

عه بازم گیو اینجاست که🤓☝🏻درسته یوریچیم ولی اونی که روش صگییی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط