تاحالا شده بخواید با یکی درد و دل کنید ک خوب بشید

تاحالا شده بخواید با یکی درد و دل کنید ک خوب بشید
اما چیزای یادتون بیاد که نابود بشید🙂
دیدگاه ها (۲)

امید وارم هیچ کدوم رو درک نکنید🙂

مگه قرار نبوددددد

استری کیدزیادم رفت اسم مکانه رو😄🤧

اسم فیلم؟؟ولی چقدر کیف میده اینطور از رو ساختمون پریدن

چرا جوابمو نمیدییییی دارم دیوونه میشششششششششممیشه یکی بیاد و...

سکوت در حالی ک دارم با درد جسمی نابود میشم

درد و دل کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط