دوستان میخواستم بگم زندگی رو رها کنید انقد فاز چس ناله نگ

دوستان میخواستم بگم زندگی رو رها کنید انقد فاز چس ناله نگیرید هممون تو زندگی خیلی غم و غصه داریم که میتونیم انقد بهشون فکر کنیم که بمیریم ولی کاره درست اینه که تف کنی تو صورت غم و غصه ها و پاشی زندگیتو بکنی خیلی راحت میشه از دسته غم و غصه ها. فرار کرد ❤️‍🩹💚
دیدگاه ها (۲)

همیشه همینه😂🤌🏻

آنباکس لوازم آرایش برند 💅🏻💮🍒🏺

😂

https://daigo.ir/secret/8247319927

فیک جیمین:عشق مخفیpart:2 ...

عشق من part 15_مامان بسه دیگه= ببخشید پسرم ولی نمیشه ازش چشم...

پارت³⁶(جیمین)دو روزی میگذشت که به سئول برگشته بودم وضعیت به ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط