ᶠᵃˡˡᵒʷ...?
ᶠᵃˡˡᵒʷ...?
نپرسین چرا...مخاطب داره(اون عزیزی که حالا مگه تبریز چه جهنم دره ایه...بفرمایید😀)
نپرسین چرا...مخاطب داره(اون عزیزی که حالا مگه تبریز چه جهنم دره ایه...بفرمایید😀)
- ۶۲۷
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط