افسردگی مگع زندگی میزارع برا آدم😔

افسردگی مگع زندگی میزارع برا آدم😔
دیدگاه ها (۴)

دلتنگی برا ادم بده...

شاید من بعضی وقتها فاز افسردگی بگیرم ولی ته دلم ادم شادی ام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط