وقتی دلبر داری ، باید از بقیه دل برداری ...... !

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
سلام بر حسین و بر حسین سلام ،
والسلام ۰
دیدگاه ها (۴)

پدر یعنی « محبت های بی منت » ۰۰۰

تو مرا راهگشایی ........

پناه بر تو که بی واژه مرا می شنوی .‌‌‌......... ۰

ای دل ؛ بیا که ما به پناه خدا رویم ........ ۰

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

« از میان همه تنها تو را می خواهم »

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط