منم مثل احسانم پس درکم کنید..........

منم مثل احسانم پس درکم کنید..........
دیدگاه ها (۰)

تیکه ای که دوست دارم:bye, bye, bye

The best color:

این آهنگ انقدر وایبش خوبه که میتونم کل روز بهش گوش بدم و گری...

دیروز یه جایی رفته بودم ماشاالله هم دهنشون و هم لنگاشون باز ...

درد دارم اما درمان ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط