چرا اون ؟! چرا من ن ؟! هااا ؟ چرا دنیا فقط رو دور بقیه می

چرا اون ؟! چرا من ن ؟! هااا ؟ چرا دنیا فقط رو دور بقیه می‌چرخه ؟! ولی برا من همیشه وایساده:)))
دیدگاه ها (۰)

هعیی:))))))))

گودتتت😎💀🎀

افکارم :)))

منم همینطور ››››

امیدتو حفظ کندنیا همیشه،رو یه پاشنه نمی چرخه..💕🌸...#اکسپلور ...

میخوام اون ارت بئاتریس رو کامل کنم بعد برا همیشه از این دنیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط