╭─────────────────•
╭─────────────────•
⇠آپدیت ویورس جیهوپ.
🐿️: بچه ها، من فردا نمیرم"سربازی".
من این هفته میام لایو و میبینمتون.💜
آرمیا نمیخوام احساس نگرانی داشته باشید،غصه نخورین.
آرمی عاشقتونم💜
"گاد بسه دیگه،پسر کیوتم..😭🚶🏻نرووووووووووووووووو
⇠آپدیت ویورس جیهوپ.
🐿️: بچه ها، من فردا نمیرم"سربازی".
من این هفته میام لایو و میبینمتون.💜
آرمیا نمیخوام احساس نگرانی داشته باشید،غصه نخورین.
آرمی عاشقتونم💜
"گاد بسه دیگه،پسر کیوتم..😭🚶🏻نرووووووووووووووووو
- ۲.۵k
- ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط