🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

چی میشه گفت

اینجا تخت جمشید عزیزمان....ببین جلال و جبروت و شکوه رو

خستگی درون چشم‌هایتبه تنم بیاید‌ الهی.

﷽ #اللّٰھـُــم‌عجِّل‌لِوَلیڪَ‌الفَرَجْ‌بِحَقّ‌ زینب کبری سلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط