زحمت نکش صدا نداره

آقا ما اومدیم انیمیت کنیم....یوهو دیدیم عه ریدیم به ظاهر روبی-🤡🥀
اومدیم دوباره بادی شیت بکشیم دیدیم گشادیم...پس نشستیم با مادر فیلم دیدیم😔☝🏻
فیلم دیدیم وسطاش گفتیم یکاری بکنیم کسل شدیم...اومدیم انیمیشن تمرین کردیم👁👄👁
خیلی چرت شد...همش هم بداهپردازی کردم- (خیلی رندوم وسطاش به ذهنم رسید هارلی و بیارم وسط-🥀)
۱:۰۹ ناقابل👁👄👁
دیدگاه ها (۸)

من اینو قبل جنگ گذاشتم...

تو این موضوع موندم که بعد پاک کردن پیت‌هام بعدش از کاور استف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط