منم همیشه وفتی ناراحت میشم مینویسم از چی ناراحت شدم:)

منم همیشه وفتی ناراحت میشم مینویسم از چی ناراحت شدم:)
دیدگاه ها (۱۲)

دقیقا:)

بچه هااا یکم دیگه جور بشنن رابطمون با تایلند گسترش پیدا میکن...

بچه هااا چروف عوض شددد گم نکنیددد

بچه ها چطوری بفهمم کی گزارش داده؟؟بیاد پی

منم ناراحت شدم🥲

بچه ها دارم ادامه مانگا رو روبیکا میزارم ببینید نمیدونید چی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط