این نشونه هارو داری یعنی...

...





ɪᴹ᭄∆♘𝗔𝗹𝗶𝗿𝗲𝘇𝗮¦𝗺𝘂𝘁𝗲⁰³➤:/
دیدگاه ها (۳)

واسه... چی؟

انفرادی شده... ...

دیگه نمیخوام کسی دوست داشته باشم...:/

سطان ادب قاسم فاضلی

دارم میخونم نظر هارو خفگی و بی‌حالی شت_

سواد رابطه

اگر رم رو دوست داری به این پست رأی بده (دوستان رأی یعنی لایک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط