ما که مردیم بیا پس تو کجایی آقا

😔😔😔
دیدگاه ها (۰)

با این که غافلم از تو امید وارم که میایی

العجل العجل مولا

یا صاحب الزمان (عج)

باید حقمه پس بگیرم برم

چی بگم 🖤

کصنپ کیوت زرد چرا پیدات نی؟میخوام بکنمت کجایی؟د بیا از سوراخ...

عنکبوتی کجایی؟ بیا برو شکایت کن😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط