خدا خودت هم میدونی این نامردی بود در حق من کردی این سهم م

خدا خودت هم میدونی این نامردی بود در حق من کردی این سهم من از زندگی نبود...🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

تجربه شد که به هیچ کس تکیه نکن...

🥀🖤😔 به خدا بدی کردن کار خوبی نیست...

اینقدر پرم از حرفای نگفته که یه بدبخت شدم همه میگن این احمقه...

🥀🖤😔

اجتماعی

ته نامردی و رو کردی برام...مجیدیحیایی#

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط