من جای هیوک بودم دونگهه رو خفه میکردم رسما😂😂بنازم به صبور

من جای هیوک بودم دونگهه رو خفه میکردم رسما😂😂بنازم به صبوری هیوک
دیدگاه ها (۱۴)

پست طنز زیاد گذاشتم بیاین یکم احساساتی شین😂

هیوک قشنگ عقده های چندین سالشو خالی کرد😂😂

😂😂😂حقیقتا این منم

ماهگرد رل زدنمون مبارک همزاد زیبایم😍😍💙😂#Fatim@mary.bbh

پارت دومشه

تنها راهم برای اینکه کسی نفهمه چمه خفه کردن خودمهباید همون ر...

عرضشو نداشتی پسر خوب وگرنه من انقدر عاشق بودم که جای توام دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط