من میگم این اجرا شاهکار شده 🛐✨

من میگم این اجرا شاهکار شده 🛐✨
دیدگاه ها (۴)

یک حباب نکشیم 🗿🚬

۵۷۲ تایی شدنمون مبارکککککککک✨🥳

اره خلاصه 😂

خیلی حال میده استیکر جمع میکنم🤣😂

کیا این شاهکار استری کیدز و ایتزی رو یادشههه؟.....ولی تو این...

جنی توی MMA🛐🛐نمیدونم بقیه آیدل ها چه مرضی داشتن به این اجرا ...

ولی میگم شبدر سیاه شاهکار تکرار نشدنی 🛐♥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط