باح باح...

باح باح...
دیدگاه ها (۷)

قیافه من وقتی دیدم ایگورو/رنگوکو/میتسوری مردن:(اون موقع هم پ...

داداشششش😅🤣🤣🤣

این دقیقا خود منه:

من ENFPبودم مشتی...فک کنم تغییرم زیادی بود...

باح باح

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط