عاشقانه ها

یه جا خوندم وقتی یکی زیاد عاشق یه ادم باشه بیشتر از اینکه بگه دوست دارم میگه مراقب خودت باش اگه اینو میخونی مراقب خودت باش...🥺🥺🥺🫂


مرسی ک لایک میکنی قربونت برم...قلب منید 🤗😍💙
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

قطع رابطه وقتی هنوز عاشقی سخت‌ترین کاره اما گاهی تنها راهیه ...

انگار همه چی دست ب دست هم داده ک من از پا بیوفتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط