💠چه خوش صید دلم کردی، امام غریــ😭ـبم💠

دیدگاه ها (۱)

✍ نظراتتون برای ما ارزشمند لطفا کامنت کنید👍❤#ایران  #آرامش  ...

کدامین نعمت های پروردگارتان را انکار می‌کنید؟رفیق اگه تنت سا...

کامنت یا علی لطفا...

ترامپ چی میگه😂🥲🫀

کدوم نام رو بیشتر صدا میزنی

میشه جمله بالا رو یه بار از ته دل بخونی؟(:

السلام علیک یا امام انس وجان ع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط