من اردیبهشت هستم

توی کامنت ها بنویس که تو چه ماهی هستی
هرکس بنویسه خره بای👋🏻بای👋🏻
دیدگاه ها (۰)

به خواطر امام علی و امام حسین آن ساب بالا رو بزن جون

اریکا درسا مبینا

چقدر خره کوکم وووووووییییییی خداااااااا ناناصم کوکم موچی عزی...

هستی هستم نیستی بکیرم بای بای

متولد چه ماهی هستی؟حلقه ازدواجت چی بود ؟تو کامنتا بگید خودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط