بدم میادازادمای بدبین وشکاک

دیدگاه ها (۰)

هیچ وقت به هیچکس اعتماد نکن جوری از اعتمادت سوء.استفاده میکن...

منم بدم بدم میاد

⭕️ مسئولان از هر اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی مردم شود پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط