یه جمله به اونی ک رفت بگو:) 💔🙂

یه جمله به اونی ک رفت بگو:) 💔🙂
دیدگاه ها (۳۴)

بیخیال اینا رو یلدات مبارک:(

از خودت پرسیدی ک حال بدم سر چیه...

ولی همونجایی ک سورنا میگه قشنگ بود هرچند سرکاری بود💔🙂

یه روزی فک نمیکردم بخای بری ولی رفتی💔😅

به نظرتون خوشکله یا زشت اگه میگی زشت یه فش حرچی دوست داشتی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط