🗿

🗿
دیدگاه ها (۰)

(:........

قربون چشای.....🌚

چرا حس اون اهنگ دورچی قتل عمد رو بهم میده(:

پیدا نکردم اعتیاد آور تر از چشمانت..🫠

هارلی و کرولاوای یادش بخیرررهارلی رو عین سگ دنبال میکردم ال...

اگه بری من خیلی تنها میشم...#شیطان_کش

......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط