من برم تو افق محو بشمممم

من برم تو افق محو بشمممم
چرا قیمه هارو میریزین تو ماستااااااااا
دیدگاه ها (۲۲)

دلم نیومد نزارمکیا رو ماهیتو کراشن من خودم روش کراش دارم

اسم اهنگشششش چیهههههههه

همچنان ابهتتتتتتتت

ابهتو نگا کنننننتنهایی وسط ۳ تا گنگ وایساده

بچه ها مارکوسعلی بعد دیدن این فیلم از افق دنیا محو شد

وقتی قیمه هارو میریزن تووووو ماسسسسسستاااااا همین میشه دیگه😂...

اصن میخوام برم محو شمممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط