♨️عادیسازی تجاوز نظامی به خاک ایران!
♨️عادیسازی تجاوز نظامی به خاک ایران!
🔹️مسئولان توجه کنند؛ آمریکا درحال عادیسازی تجاوز نظامی به خاک ایران است.سنتکام بعد از هر حمله نظامی بیانیه میدهد و فیلم هوایی منتشر میکند!
در این طرف اما ما بعد از چند بیانیه بیخاصیت اعلام میکنیم که پاسخ دشمن را دادیم. هیچکس از جمله مردم هم نمیفهمند این پاسخ در چه سطحی بوده و کجا را و با چی زدیم!
🔹️بعد ناراحتیم که چرا مردم در خیابان اعتراض دارند! علت روشن است؛ مردم حس میکنند برغم چند ماه میدانداری، اما با رویای تفاهم و زیر پرچم مذاکرهی همراه با تهدید و تحقیر حقشان ادا نمیشود.
🔹️نباید گذاشت تصویر حمله به خاک ایران در ذهن جامعه و دنیا عادی شود.
هیهات من الذله.....
🔹️مسئولان توجه کنند؛ آمریکا درحال عادیسازی تجاوز نظامی به خاک ایران است.سنتکام بعد از هر حمله نظامی بیانیه میدهد و فیلم هوایی منتشر میکند!
در این طرف اما ما بعد از چند بیانیه بیخاصیت اعلام میکنیم که پاسخ دشمن را دادیم. هیچکس از جمله مردم هم نمیفهمند این پاسخ در چه سطحی بوده و کجا را و با چی زدیم!
🔹️بعد ناراحتیم که چرا مردم در خیابان اعتراض دارند! علت روشن است؛ مردم حس میکنند برغم چند ماه میدانداری، اما با رویای تفاهم و زیر پرچم مذاکرهی همراه با تهدید و تحقیر حقشان ادا نمیشود.
🔹️نباید گذاشت تصویر حمله به خاک ایران در ذهن جامعه و دنیا عادی شود.
هیهات من الذله.....
- ۴۷۸
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط