ولی من باحرفت شکستم؛:))

ولی من باحرفت شکستم؛:))
دیدگاه ها (۱)

برای کی مهمه هااا؟:))

چه باشد،چه نباشد..(:🖤🥀کسی جاش رو نمیگیره

این موزیک باشه..:(🖤🥀

" مگه نمی‌بینی شکستم؟ "

مگه نمیبینی شکستم ؟ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط