من نمیدونم توی این صدا و سیما و رسانه ملی کشور چه خبره ک
من نمیدونم توی این صدا و سیما و رسانه ملی کشور چه خبره که هر ازگلی که خودش رو توی رسانه ملی جا میکنه و تا میخواد یه سری تو سرها پیدا کنه ، فورا شروع میکنه به جفتک انداختن و بر علیه نظام عر عر کردن ، اون از اون حمید فرخ نژاد حرومزاده ، اون از برزو ارجمند بی پدر ، اونم از این محمد صادقی ازگل ، فکر کنم پولی که صدا و سیما به اینها میده حلال نیست که این بی شرفها اینطوری حرومزاده در میان.🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
- ۴۸۳
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط