خدایا نه حسرت خوردم نه حسودم

خدایا نه حسرت خوردم نه حسودم
هر کی هر آرزویی داره بهش برسه
دیدگاه ها (۱۲)

اگه برات مهم خودت میفهمیدی 😁😁😁

همه جا پارتی دارن 😁😁

باش

😇😇

کی تی ام(KTM)۱۲۵ سیسی ارزویی که حسرت شد💔🥺🫤

اخ خدایا برسه اون روز😭

تا حسرت نشده بهش بگو؛ فردا دیره، شاید نباشه، نباشی!!💔🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط