هیچ جا ننوشته

خانوم رباب مینشسته برای حضرت علی اصغر گریه میکرده...

#یاحسین🏴
دیدگاه ها (۰)

پیام یک کاربر عرب از عظمت روحی رهبر رشید انقلاب

من پا به پای عمه هایم...

۶

یک خط روضه: تو را بخاطر درهم چه درهمت کردند...

یا علی اصغر😭😭😭😭😭😭گفتم رباب هم جگرم سوخت هم دلم....😭😭😭

روضه حضرت علی اصغر (علیه السلام)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط