بیا کپشن 👇

این ویدیو رو گذاشتم که بگم همه ی دایو ها بد و تاکسیک نیستن و هیچ کدوم از هیت هایی که آیدل ها می‌گیرن تقصیره وونیونگ نیست و همه تقصیره دایو های تاکسیکه
دیدگاه ها (۱۳)

ولی این آهنگ جنی

وایی آهیون

وایی عاشقه این قسمتش هستممم

2026|6|6

این ویدئو رو از پیج یک از فالو هام گذاشتم آیدی رو نزاشتم لطف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط