ببخشید دوستان ، اکانتم پریده بود😔🥀

ببخشید دوستان ، اکانتم پریده بود😔🥀
اهنگ بعدی احتمالا jump از بلک پینک باشه...
دیدگاه ها (۸۷)

هایی🍒

🖤🖤

آنیانگگ، فردا کاور جدید داریم

안녕..ㅋㅋㅋ🦕💕چیزی تا برگشتن پسرا نمونده خیلی خوشحالممم

جیسو در انیمه بعدی کدوم عضو بلک پینک باشه ؟

دروددد دوستان من اکانتم پریده بوددد الان برگشتومممممم🗣🗣🗣🗣

بعدی بلک پینک بزارم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط