یکم فکر کنین هم بد نیستا

دیدگاه ها (۰)

نه خسته نشدم اونا هستن که منو سر پا نگه داشتن

متاسفم هر کاری تونستیم کردیم

بخندیم شاد باشین تهیونگ لخت با حوله

دیگه شعر نمیشه یه کتاب بی پایان میشه

خونه هم بد نیستا البته با شُعونات😕😅

چطور شده فکر کنم یکم بد ویدئو درخواستی هم داشتین درست میکنم ...

چرا همه بیبس یا ددی دارن ما بد بختیمالبته منظورم رابطه دختر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط