تولد انسان روشن شدن ڪبریتی است
تولد انسان روشن شدن ڪبریتی است
و مرگش خاموشی آن!
بنگر در این فاصله چه ڪردی؟
گرما بخشیدی...!؟
یا سوزاندی...؟!!!
و مرگش خاموشی آن!
بنگر در این فاصله چه ڪردی؟
گرما بخشیدی...!؟
یا سوزاندی...؟!!!
- ۱.۷k
- ۲۱ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط