زنده ایددد؟

زنده ایددد؟
دیدگاه ها (۲۵)

هعیی

یونو؟

من معتاد همین خنده هام نفسم بنده به همین خنده هاآدم میکشم اگ...

جوریه که دوست دارم با خانوادم برخورد کنم موقعی که میگن:چین ک...

ذوق صگی - مرسی برا حمایتا قربونتون برممم D;

ما زنده ایم زنده به سوزِ درونِ خویش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط